skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

2018

Theo A vertelde op 2 januari 2018 om 16:36 uur
Zullen we met z'n alle:
Al die transcriptrice(eur)s toewensen dat zij komende jaren, lekker zullen kunnen doorgaan?
Met alle goeds; privé- zakelijk èn genealogisch!
Dank u wel Dames en Heren,,, die lezen wat wij niet ontcijferen...
Enkel noem ik:
Henk Beijers, Willy van de Mosselaer, Jan Toirkens, Antoon Vissers en vele,,,,vele anderen!

Reacties (3)

Marilou Nillesen
Marilou Nillesen bhic zei op 3 januari 2018 om 09:45
Ik sluit me bij je woorden aan, Theo. Dankzij de inzet van al deze mensen kunnen zoveel anderen weer verder met hun onderzoek. Onze dank is groot!
clericus.eu
clericus.eu zei op 4 januari 2018 om 20:05
Sluit me ook aan om iedereen die dit forum bezoekt de beste wensen te wensen.

Ook ik heb de digitale transcriptie nodig om een akte te kunnen lezen als ik deze opgezocht heb. En iedereen die reageert op vragen van forumleden die ergens mee vast zijn gelopen en zoeken naar wat hulp.
Kimdriaan zei op 8 januari 2018 om 11:15
Theo en alle andere forumlezers, hetzelfde toegewenst en bedankt. Ik heb een aantal keer gebruik gemaakt van dit forum en telkens weer op weg geholpen. Het is fijn dat dit via dit forum mogelijk is en ook mijn dank is groot.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.