skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Astrid de Beer
Astrid de Beer RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Astrid de Beer
Astrid de Beer RA Tilburg

Bertus van Weert op foto van een dorskast uit 1938

Christ vertelde op 15 augustus 2016 om 19:43 uur
Weet iemand of de Bertus van Weert op foto FOTOSC.1279 van het BHIC dezelfde persoon is als mijn oom Lambertus van Weert? Bertus is geboren op 26-9-1924 te Schijndel en ging daarna "doorleren" op weg naar priesterstudent. Dat zou dus kunnen kloppen met de datering van de foto (1938) en zijn kleding op de foto (duidelijk geen werkkleding). Bertus is overleden op 29 mei 1992 in Den Bosch. De familie van Weert had ene boerderij aan de Gemondseweg in Schijndel.

Reacties (1)

Jan van Weert zei op 24 februari 2017 om 11:58
Beste Christ,

Als ik de foto goed aan kijk is de persoon "in burger" niet Bertus van Weert maar Henk Voets. Volgens de beschrijving onder de foto is de meest rechtse man Bertus van Weert. Dit is volgens mij een Van Weert uit het Wijbosch en niet onze wederzijdse oom.

Met vriendelijke groeten,

Jan van Weert

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.