skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic

Gerardus van Wanrooij 20/11/1886 Loon op Zand

gerard vertelde op 20 maart 2023 om 14:39 uur
Gerardus was 3x gehuwd
1e huwelijk met Woutrina Dingemans, uit dit huwelijk zijn 9 kinderen geboren.
Wie weet hoeveel kleinkinderen deze Gerardus heeft, en of deze kleinkinderen ook nakomelingen hebben

Ben zeer dankbaar voor alle info

Reacties (4)

tongxi@planet.nl zei op 20 maart 2023 om 15:48
Bas, de kinderen zijn bij mij ook bekend
aar ik zou graag de kleinkinderen en hun eventuele aanhang willen weten
Gerard
Dorethé zei op 20 maart 2023 om 17:06
Kleinkinderen zullen vanaf ca 1930 geboren zijn : deze geboorten zijn nog niet openbaar. Mocht een kleinkind vóór 1973 overleden zijn, dan kun je mogelijk een overlijdensakte vinden. Ook kun je eventueel m.b.v. bevolkingsregisters uit de jaren '30 nog wat informatie boven water halen. Van dochter Catharina Hendrika Joanna die in 1929 trouwde bijvoorbeeld, vind je een inschrijving in het Bevolkingsregister samen met haar man Adrianus Leonardus Marinus Montée en een aantal kinderen.

Verder zou je kunnen zoeken in oude kranten, mogelijk dat daar nog wat informatie te vinden is (familieberichten), bijv via Delpher.
gerard zei op 20 maart 2023 om 20:00
Bas en Dorothee

Bedankt voor de info, maar ik heb alles al onderzocht n ik weet dat ik gegevens vraag van zeer recente datum
Maar mijn hoop was dat mijn verzoek gelezen zou worden door iemand die dicht bij deze familie staat en zodoende over informatie beschikt die niet nog niet geopenbaard is
Toch dank voor jullie reactie

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.