skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Cornelis van Bergijk waarschijnlijk, nog niet gevonden, zoon van onderstaand; Datum dopen: 09-06-1724 Plaats dopen: Wijk Religie: NG Dopeling J… Herkomst Anneke van de Weterin Cornelis 13-11-23
@ Jet. Ik denk dat u mijn reactie bij die foto verkeerd leest, want we zeggen namelijk hetzelfde: de kale man vooraanstaand in dat rijtje is kapelaan … Eigenzinnige kapelaan Van Hoof Mark Goossens 13-11-23
Wat mij ook opviel is dat er onderscheid was tussen particulier en niet particulier. Het bedrag wat mijn ouders moesten betalen voor 102 dagen was ove… De Krabbebossen: katholiek kin Henk 13-11-23
In dezelfde tijd een Gijsbert Jans van de Wetering x 1739 Maijke Bax xx 1752 Jenneken Kup xxx 1762 Teuntje van Drunen. Kinderen met Maijke o.a. een Li… Herkomst Anneke van de Weterin Dorethé 13-11-23
Hoewel er nog best een aantal relaties onduidelijk/(nog) niet herleidbaar zijn, toch even voort geborduurd op de suggestie van Cornelis. Zoals eer… Van den Burgh Willy 13-11-23
De dossiers van 1963 zijn in 1994 vernietigd. Ik heb ook contact opgenomen met Dr. Corine Grooteboer de kinderarts van Haarlem die woonde als pension… De Krabbebossen: katholiek kin henk 13-11-23
Zekers, Peter ! Merci. gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 13-11-23
stoer hoor Het uitdagende leven van Lauri Anoniem 13-11-23
> Als ik het goed begrijp is deze optie nu uit beeld ? gegevens geboorte en overlijde Peter van de Laar 13-11-23
Beste, Op 20 nov 2019 schrijft Mark Goossens dat hij Frans van Hooff herkent op de foto's knielend maar ik weet dat dit niet zo is. Het rijtje wat d… Eigenzinnige kapelaan Van Hoof Jet 13-11-23
Mooie herinneringen, Henk. Paar kleine toevoegingen: elke studiegroep had óók een assistent groepsleider, volgens mij standaard iemand uit klas 2. L… Herinneringen aan het Sint-Pau Pieter Jan Stallen 13-11-23
7 nieuwe foto’s van kleinseminarie Sparrendaal in de jaren vijftig en zestig. Het betreft een tweede verzameling foto’s van Ries Adriaansen (foto'… Internaat Sparrendaal in Vught Thijs de Leeuw 13-11-23
Ik lees hierboven over Leonardus Janssen (alias Van Bornbergen, geboren 1581. Zijn naam kom ik ook tegen in het boek 'Bossche Bijdragen' van A. Frenk… Pastoors van Esch, 1270-nu Jan Heerings 13-11-23
Nog bedankt Jeanne voor het sturen van de foto's van het kerkboek, ze zijn aan je reactie toegevoegd. De H. Lambertuskerk in Lith Thijs de Leeuw 13-11-23
Uiteindelijk moet je uitkomen bij Gijsbert Jans van de Weteringh en Marieke Gielen Vos, die op 24-1-1674 te Aalburg trouwd, meerdere kinderen waaronde… Herkomst Anneke van de Weterin Cornelis 13-11-23