skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Astrid de Beer
Astrid de Beer RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Astrid de Beer
Astrid de Beer RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Zo, d'r zijn weinig theorieën die korter stand hielden :) Dank je wel Egbert, jouw snelle actie scheelt een hoop zinloos speurwerk! Ik ga de leden … Onmogelijke missie...! Sanne 19-10-23
Beste Thijs, Ik heb zeer zeker begrip voor alle mensen die de smerige praktijken van de clerus hebben moeten verduren! En dat heb ik ook al eens me… Paters, fraters en nonnen in B Norah 19-10-23
@Hans Klopt. Door het vele zoeken opa en kleinzoon met elkaar verwisseld! De naam Henrick Michiels alias Menten vind ik op 14-04-1610 voor de ee… De Astense familie Somers in d Egbert 19-10-23
Dat betekent dat JAN THOENIS uit Ommel, die de rente op 17-09-1612 verkoopt dezelfde is als Jan Thonis Gerarts, die dezelfde rente op 23-02-1611 heeft… Onmogelijke missie...! Egbert 19-10-23
De schepenbrief waarnaar wordt verwezen in de akte van 17-09-1612: Asten RA 67 fol. 111 23-02-1611 Henrick Joost Henricx en Thonis Thonissen van d… Onmogelijke missie...! Egbert 19-10-23
Wat een mooie gedachte! En wat fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt, Eric. Dank daarvoor. Bossche bijdrage aan de Tienda Marilou Nillesen 19-10-23
De foto's zijn inmiddels toegevoegd. Bedankt voor het insturen, Riet! Een mooie aanvulling :) Waar zijn de huisjes uit Romme Marilou Nillesen 19-10-23
PPS: Schepenakte - JOEST HENRICK DIRCK HEYNEN soen heeft geloeft aan JAN ANDRIES soen van den ZEILSBERCH een jaarl. som van 10 Karolusgl. die zijn v… Onmogelijke missie...! Sanne 19-10-23
PS: ik zie ook deze tekst: Schepenakte - 'Condt sij een iegelicken' dat JAN ANDRIES soen van den ZEILSBERCH geloeft heeft aan JOEST HENRICK HEYNEN … Onmogelijke missie...! Sanne 19-10-23
Hallo Egbert, Beste andere lezers, Inmiddels heb ik wat meer ervaring en ik dacht 'laat ik toch weer eens kijken naar die Cantersen'. We zijn… Onmogelijke missie...! Sanne 19-10-23
Uw reactie is mij uit het hart gegrepen, mijnheer Thijs van der Ploeg. Ik heb er ook al op gereageerd met de vraag, wat Norah bedoelde met stoppen: St… Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 19-10-23
Als ik mag reageren op de heer Arts.(van Norah) Met alle respect voor u Norah maar besef wel dat een ieder zijn gevoelens heeft. Mijns inziens lijkt… Paters, fraters en nonnen in B Thijs van der Ploeg 19-10-23
Update : de twee grote portretten zijn recentelijk in het atelier Tratteggio te Zonhoven door Brigitte Mmewis gerestaureerd en hangen nu , samen met d… Bossche bijdrage aan de Tienda dr eric cabri 19-10-23