skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Altijd zelf controleren wanneer je gegevens van anderen overneemt. Zag in die site de doop van een Cornelis Peeters Laros gegeven als 18 dec 1667 te … Joannes Ros Helena 25-05-24
'deur de reep' [ halen]....heeft het soms iets te maken met vlasteelt? 'in de reep' ...verwijst het naar langgerekt stuk land? Een veldnaam, toponiem… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Voor wat betreft dat huwelijk in 1711 in 's-Hertogenbosch: Denk wel dat met Hendrick du Chaine (o.t. 14 feb 1711 - in ND register) dezelfde persoon b… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Haha Wie weet meer over de familie Anoniem 25-05-24
Haha Wie weet meer over de familie Anoniem 25-05-24
Wel bekend bij garnizoensplaatsen: Behalve de vaste bewoners en de wisselende regimenten waren er nog de anderszins mee-reizende en/of negotie-doende… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Je kunt je natuurlijk wel afvragen in hoeverre het eerlijk is om mensen die hun leven willen beteren volledig uit te sluiten van “legale” deelname… Graf wachtmeester Hoekman weer Oma Sien 25-05-24
ICT BHIC, te lang bezig geweest zelfde probleem weer, kon het ook niet plaatsen want de som werkte ook niet 7-2 is bij mij toch echt 5 Brows… Jan in den Reep / Elisabeth J clericus.eu 24-05-24
Ja Norah kan nog amusanter denk ik. Een achternaam van de voorouders van aangetrouwde van onze kleinkinderen, kende alleen het gezegde : op rêep ga… Jan in den Reep / Elisabeth J clericus.eu 24-05-24
Ik was vroeger in de jaren 80 vriendin met Stephannie van der Heijden kwam heel vaak over de vloer ook bij de opa en oma, ze woonde achter de barrièr… Brand in de Barriere Gerda van der Vegt-Bouman 24-05-24
Ook Adriaan Disco (1892-1947) maakt een schilderij van de scheepshelling bij de werf. Scheepswerf van Bram Boer te B Willem Kruf 24-05-24
@Clericus; bedankt voor je opmerking. Wat vervelend dat het plaatsen van jouw reactie niet lukte. Slim dat je de tekst al even had gekopieerd. Ik heb… Jan in den Reep / Elisabeth J Mariët Bruggeman 24-05-24
Debora, In de jaren 80 was ik ook op zoek naar de afstamming van Hendrik Goossens ( Poppe, de Poep ) . Een bezoek aan het archief van de gemeente Ude… Geertruij Goossens Frans Goossens 24-05-24
Beste Willie. Dan had je Opa een mooi warm beroep want als hij stoker was, wat ik vermoed moest hij om de tijd alle vuurpotjes met kolen vullen en d… Werken op het steenfabriek in Gerard Veltman 24-05-24
Op een van bovengenoemde links staat dat Carel geboren is rond 1605 en gelegerd in IJzendijke. Welk garnizoen zat daar destijds? Isaac was soldaat ond… Herkomst militairen Elgan 24-05-24