skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Ik wil nog even terug komen op mijn verhaal eerder. Niet elke non was erg vriendelijk en als onwetende en verlegen puber ervaarde ik ze niet perse als… Klooster Koningshof in Veldhov Iole Hogewoning 13-05-24
Hoi Marlies, Leuk dat je foto’s hebt ben zeker geïnteresseerd zou je dit bericht ook op de Facebook pagina kunnen zetten ivm contact naar de geïn… De Krabbebossen: katholiek kin Annet 13-05-24
Petronella Dirx wordt op 9-11-1762 begraven, laat kinderen na Begraafinschrijving Peternel, 09-11-1762 Plaats inschrijving: Budel Begraafdatum:… Jacobus Jacobs en Petronella D Maria Verbroekken 13-05-24
Mogelijk hoort Leonardus ook in het gezin Jacobus en Petronella thuis. Er is ruimte genoeg voor meer kinderen tussen de verschillende dopen. DTB_Bu… Jacobus Jacobs en Petronella D Maria Verbroekken 13-05-24
Het archief van de Zusters van Moerdijk [Zusters (van Barmhartigheid) van het Allerheiligste Hart van Jezus] is te vinden in het Erfgoedcentrum Nederl… Klooster Koningshof in Veldhov Paul Huismans 13-05-24
Al ben ik een rasechte Leidsche toch schaam ik mij om alles uiteen te zetten wat er in dat internaat van de goede herder is voorgevallen,ga niet alle… De Zusters van O.L. Vrouw van Loes veldkamp 13-05-24
Dat is totaal anders dan wat ik er van afbracht. Bedankt voor deze informatie. Paul Jacobus Jacobs en Petronella D PaulKuster 12-05-24
Dit zou een goede kandidaat kunnen zijn: Doopinschrijving Jacobus Jacobus, 08-09-1695 Plaats van inschrijving: Budel Datering: 08-09-1695 Dope… Jacobus Jacobs en Petronella D Maria Verbroekken 12-05-24
Dank u, Met één akte alles verduidelijkt. Met vriendelijke groet Paul Jacobus Jacobs en Petronella D PaulKuster 12-05-24
Jacobus zoon van Lucas Jacobs en Margaritha trouwt met Joanna Joannes Corsten, zie onderstaande doopinschrijving. Hij is dus niet de Jacobus die je zo… Jacobus Jacobs en Petronella D Maria Verbroekken 12-05-24
@Theo Spanjers, Transcribeer jij deze documenten zelf of vind jij deze middels een index. Heb de desbetreffende documenten bekeken maar ik kan er h… Aanname Parochie van Herpen/Os Daan Willems 12-05-24
Ja is nog steeds aan de hand, ik pas dezelfde handelwijze toe als hiervoor genoemd, dan lukt het wel. Technische problemen bij het b Willy 12-05-24
Dank je wel. myheritage DNA Norah 12-05-24
Beste Menno, waar leidt U dat uit af? Verklaar U aub nader. Ik neem seksueel grensoverschrijdend gedrag zeer serieus! Ik heb het zelf aan den lijve… Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 12-05-24
*gezeten De Krabbebossen: katholiek kin Liesbeth 12-05-24