skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Wat ik tegenkom, meestal zo op de 3e dag na overlijden. Overlijdensdatum en begraafdat Jan Lange 14-11-23
zie deze naam op onderstaande voorbij komen; https://zoeken.erfgoedshertogenbosch.nl/zoeken/groep=Personen%20en%20locaties/groep=Bosch%27%20Protoco… Leonardus Janssen Van Bornberg Cornelis 14-11-23
Er was ook nog een Cornelia Lauwerensse van Bergijk, zal circa 1720 zijn geboren; 25-11-1742 Plaats dopen: Wijk Religie: NG Dopeling Lauwerens va… Herkomst Anneke van de Weterin Cornelis 14-11-23
Dank je voor het advies, ik heb een nieuwe vraag gesteld op jullie forum. Pastoors van Esch, 1270-nu Jan Heerings 14-11-23
Correctie: Anthonij Verlegh begraven Waalwijk 29-08-1783. Cornelia Brok/Brock begraven Waalwijk 04-09-1783. Vermoedelijk had Anthonij een broer… Antonius Verlegh Norah 14-11-23
Waargebeurde kerstsong: vermoord gevonden op Eerste Kerstdag: wie is zij? Nog zes weken om er een hit van te maken en haar naam te vinden. ht… Klooster Maria Rabboni in Tete Theo Jongedijk 14-11-23
Bedankt voor je reactie, Rene. Eventueel kunnen wij achter de schermen jullie e-mailadressen met elkaar uitwisselen. Laat het gerust weten als we iets… Hermanus Jacobs van Ramsteijn Lisette Kuijper 14-11-23
Beste Jan, we kunnen eventueel ook jouw e-mailadres aan Martien doorgeven. Dan kan hij vervolgens weer contact met jou opnemen. We horen het graag als… Familie Verrijt / Verryth / va Lisette Kuijper 14-11-23
Zoals Cornelis al aangaf zou de naam Lijsken ook van vaderszijde kunnen komen, als Cornelis Laurens van Bergijk inderdaad een zoon is van Lauwerens va… Herkomst Anneke van de Weterin Dorethé 14-11-23
Onze moeder heeft ook op een kostschool in Oudenbosch gezeten en als ik de verhalen hier lees, zou dat best wel eens dit internaat kunnen zijn geweest… Pensionaat Onze Lieve Vrouw va Claudia Kuijpers 14-11-23
Dag Jan, bedankt voor je berichtje. Een snelle zoektocht leverde mij niet meer informatie op maar waarschijnlijk vind je meer via de site van Erfgoed … Pastoors van Esch, 1270-nu Marilou Nillesen 14-11-23
Dag Bart, bedankt voor je berichtje. Zelf hebben wij hier deze informatie niet maar we hopen dat lezers van de site die hier wel meer over weten, jou … Verloofd op een Vulkaan Marilou Nillesen 14-11-23
Theoretisch zou Anneke ook nog een dochter kunnen zijn van Arien Gijsbertsz van de Wetering die op 29 dec. 1709 met Lijsbeth Cornelisse van Gammeren t… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 14-11-23
Ik ben me inderdaad vergeten af te vragen waar de naam Jan vandaan kwam Dorethé en Cornelis!! De naam zou wel eens bij de familie Van de Wetering van… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 14-11-23
Leuk om zo het oude ov met die oude bus. En leuk om een podcast te maken over deze bus. Ik ben zelf ook gek van het openbaar vervoer. Zeer intere… Podcast: Hoe reizen door Braba Marco 14-11-23