skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dag Hein, ook hier nog bedankt voor het contact leggen met het BHIC. We spreken elkaar dus nog hier op de Citadel. Op die leerlingenlijst kom ik nog t… Internaat Eymard-Ville in Stev Thijs de Leeuw 27-11-23
De onderstaande nummers van de schepenbank 's-Hertogenbosch zijn niet gescand: 1841-1857. Tot banden verenigde minuten van delingen en contracten 1… Connectie tussen familie Van A Egbert 27-11-23
Strafwandeling van zo'n anderhalf uur, een kleine 10 km denk ik. De gilde in Den Dungen Hans van de Westelaken 27-11-23
Ja hoor, stille helden verdienen aandacht. De echte helden dus. De gewone mensen die niet in een helden-frame zijn verpakt door officials maar mensen… Stelling: Elk tijdperk heeft d Aart 27-11-23
Oei, dat klinkt pittig. Enig idee hoeveel kilometers jullie moesten door stappen? De gilde in Den Dungen Marilou Nillesen 27-11-23
Hartelijk dank voor uw reactie, Bernarda. Uw vader heeft inderdaad veel voor Jan betekend en gunde hem meer erkenning dan hij uiteindelijk heeft gekr… De Brabantse kunstschilder Jan Frank van Doorn 27-11-23
Volgens een boek over de familiegeschiedenis is de achternaam Hogewoning (en varianten daarop) te herleiden tot een boerderij en herberg die zich vana… Hogewoning Antoon 27-11-23
Hi Marek, thank you very much for your addition. What an impressive story and it shows once again that happiness is an all-determining factor in your … Neergestorte vliegtuigen in Sp Marilou Nillesen 27-11-23
Dit is een mooi voorbeeld van een stille held (Dat er niet met Jan en Alleman over praten kenmerkt veel helden!). Willem, je mag met trots terugkijke… Van redder tot ontredderde: we Aart 27-11-23
Paul, ik heb P&P groep ook rechtstreeks benaderd. Maar ook iets dat wij, beiden als Zandstraat bewoners, uitrukken naar richting gewezen Zandstraat, … Mariakapel aan Huijbergsebaan Willem Kruf 27-11-23
Het kapelletje behouden lijkt me een must ! Mariakapel aan Huijbergsebaan paul brooijmans 27-11-23
Wat hebben jullie goed gezocht Cornelis en Wils en we weten meteen waar hij vandaan komt en dat is als ik het goed begrijpt Gouda en gehuw. Met Katrij… Hogewoning Marcel Hoogewoonink 27-11-23
Ik ben Justin(Justinus) heb op Ruwenberg gezeten in de zestiger jaren misstanden zijn er geweest en ook zelf meegemaakt dat was met gymnastiek soms a… Mijn leven op De Ruwenberg ('6 Justinus Verhoeven 27-11-23