skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Ook ik mocht enige jaren de JCV kleuren dragen op het voetbalveld. Tot een man, die woonde op de Helvoirtseweg schuin tegenover Tomassen en werkte bi… De Jeugdcentrale in Vught Frank van der Linden 28-05-24
Bedankt voor jullie berichten. Zouden jullie misschien aan kunnen geven wat de link van deze website is het met RK Weeshuis in Tilburg? slechte herinneringen aan RK j Lisette Kuijper 28-05-24
wie kan mij veder helpen ? Wie is de vader van Johannes Arnodus Aerts (zie verder hierboven) Ouders van dielis 28-05-24
Roeslage is blijkbaar Roeselare, een stad in West-Vlaanderen (Belgiƫ) blijkens dit bestand: http://www.rat.de/cadzand_huwelijken_1607_1810.html Joannes Ros Michiel 28-05-24
Wat een hoop nieuwe dingen! Gezien de namen en periode zal dit wel kloppen. Bedankt voor het meedenken! Wat betekent Roeslage? Joannes Ros Elgan 28-05-24
Hallo allemaal, we werken al een tijdje met 4 vrijwilligers van Oisterwijk in Beeld aan een documentaIre over Rustoord. We hebben al veel mensen ges… Kinderhuis Rustoord Hennie 28-05-24
Hallo allemaal, we werken al een tijdje met 4 vrijwilligers van Oisterwijk in Beeld aan een documentaIre over Rustoord. We hebben al veel mensen ges… Herinneringen aan Kinderhuis R Hennie 28-05-24
Hallo allemaal, we werken al een tijdje met 4 vrijwilligers van Oisterwijk in Beeld aan een documentaIre over Rustoord. We hebben al veel mensen ges… Kinderhuis Rustoord in Oisterw Hennie 28-05-24
Ik heb zojuist uw berichtje gelezen. De data;23 januari 2021. Het is een zeer fijn bericht wat ik hier op de site lees. het staat visit https://blogne… slechte herinneringen aan RK j watsonthomas 28-05-24
Ik heb zojuist uw berichtje gelezen. De data;23 januari 2021. Het is een zeer fijn bericht wat ik hier op de site lees. het staat op de site van wiero… slechte herinneringen aan RK j Morgen32 28-05-24
Dag Gerard, achter de schermen heb ik Jim jouw mailadres gestuurd. Succes met het vervolg! De Jeugdcentrale in Vught Marilou Nillesen 28-05-24
Rijksarchief Belgiƫ >>> https://search.arch.be familie van Everradus Kattesta Norah 28-05-24
Zoek via index bij Erfgoed 's-Hertogenbosch Mogelijk was Glaudius / Claudius de voornaam van haar vader? Dan dit haar doop? >>> Anna Maria, RK… Joannes Ros Helena 28-05-24
Om nog even verder mee te denken met dat gezin Nicolaus [Ros ] en Anna Maria Gelaudius (etc) in 's-Hertogenbosch: Er was nog een zoon en hiermee h… Joannes Ros Helena 28-05-24
Leuke website!woon al jaren niet meer in Nederland heb leuke en moeilijke herinneringen.vooral met de paters en de kapelaan waar we godsdienstles van … Paters, fraters en nonnen in B E.S. 28-05-24