skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Nog bedankt Gertjan voor de literatuurtip. Is ook in de bieb van het BHIC te vinden, ik voeg meteen even de link toe, voor wie meer wil weten: https:/… De Broeders van Barmhartigheid Thijs de Leeuw 28-11-23
Dag Arjan, leuk dat je hier reageert. Kun je een paar dingen noemen die het voor jou zo'n mooie tijd maakten op de Binckhorst? En hoe lang heb je daar… De Binckhorst in Rosmalen Thijs de Leeuw 28-11-23
Dag Luc, leuk dat u hier reageert. Dus ook naar aanleiding van uw moeders levendige herinneringen aan dit deel van het roomse leven van toen. Allerzielen: pesjonkelen Thijs de Leeuw 28-11-23
Mooi te horen Chris, en graag gedaan. Mvg. Onderwijs aan Doven in Sint-Mi Norah 28-11-23
Beste Nora een goed advies van u het eerste contact is gelegd. bedankt hiervoor groet Chris. Onderwijs aan Doven in Sint-Mi Helms Chris 28-11-23
Bedankt Norah Ik zal me er eens verder in verdiepen. mvg chris Onderwijs aan Doven in Sint-Mi Helms Chris 28-11-23
Beste Herman, we hebben je e-mailadres hierboven verwijderd om mogelijk verkeerd gebruik ervan (denk aan spam) te voorkomen. Eventueel kunnen wij acht… Gerrit Frankot geboren te Grav Lisette Kuijper 28-11-23
Met Leon van Berkom, ik heb naar jullie info gemaild, dat ik dit doorgestuurd heb de foto van het cafĂ© , naar Joost Hoedemaeckers postbus 81 , 5201 A… The Old Tower Leon v Berkom 28-11-23
Het gebeurde meestal 1 keer per kamp, de 1e nacht/ochtend. De gilde in Den Dungen Hans van de Westelaken 28-11-23