skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Arnout van Erp
Arnout van Erp Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Arnout van Erp
Arnout van Erp Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
sorry, foutje ingeslopen, er worden twee kinderen Wilhelmus geboren, dus de correcte doopdatum is niet 14 september 1687, maar 12 mei 1689. Het volgt… Ouders van Franciscus Boelens Bram 24-05-24
Franciscus Hendrick Boelens trouwt met Maria Elisabeth Boelens. Die kan het dus niet zijn. Verder merkt bas al op dat Francis Willem Boelens op 14… Ouders van Franciscus Boelens Bram 24-05-24
https://www.rhc-eindhoven.nl/collectie?mivast=48&mizig=100&miadt=48&miview=tbl&milang=nl&misort=dt%7Casc&mibj=1775&miej=1776&mip1=boelen*&mip3=helena Ouders van Franciscus Boelens Cornelis 24-05-24
Helena Boelens (zus van Franciscus) was dgt in 1778 bij dochter Joanna van Franciscus en Jacoba, zie onderstaande uit NTI-10214-50 Index Schepenbank M… Ouders van Franciscus Boelens Cornelis 24-05-24
Goeie morgen. Beste lieve Christien heel vervelend voor je dat je dit hebt moesten doorstaan als kind en dat het doorgaat in je leven probeer het om … De Franciscanessen van de H. J Annie Janssen 24-05-24
Als u de link in mijn antwoord opent ziet u een mogelijk overzicht van de stamboom. Altijd checken met de brongegevens Ouders van Franciscus Boelens Bas 24-05-24
In tegenstelling tot mijn eerdere reactie heb ik Jan nog steeds niet gevonden. Ik dacht dat ik hem op het spoor was (via Duitsland naar USA vertrokken… PUZZEL: Waar is Jan Arts (* 16 Jan Arts 24-05-24
Dank u wel Bas. Kunt u ook aangeven wanneer Wilhelmus Boelens en Joanna Smits zijn geboren, wanneer ze zijn getrouwd en wat het beroep is van Wilhelmu… Ouders van Franciscus Boelens Neeltje 24-05-24
Op 14 februari 1803 overlijdt Francis W. Boelens. Je mag er gemakshalve vanuit gaan dat Franciscus een zoon is van Wilhelmus Boelens en Joanna Smits.… Ouders van Franciscus Boelens Bas 24-05-24
Een vermoeden dat ik heb gelezen op https://www.kappetein.nl/laros/ Heb ook wel eens gelezen op cbg dat het een hugenoten naam kan zijn, maar dat zou … Joannes Ros Elgan 24-05-24
schijf is t beste dorp De Martinuskerk in Schijf xavi 24-05-24
Je conclusie zou wel eens kunnen kloppen, mijn dank hiervoor. weet jij misschien ook hoe ik nuverder kan onderzoeken wie de vader is van Joannes Aer… Ouders van dielis 24-05-24
Ik wil er dit nog aan toevoegen: Het gebeurde allemaal met voorbedachte rade met die luierbroekjes bij meisjes en het helemaal uitkleden bij jongens.… De Franciscanessen van de H. J Guillaume 24-05-24
Beste Christien, Respect, dat je het alsnog geuit hebt! Dat die nonnen dit met U gedaan hebben, vind ik afschuwelijk! Nog wel met een meisje, met de … De Franciscanessen van de H. J Guillaume 24-05-24
Jammer dat er niet meer genoteerd werd. Vraag: waaruit weet jij dat Joanna Laros afstamt van een Franse soldaat? Heb je daar bewijs voor gevond… Joannes Ros Helena 24-05-24