skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Uit een getuigenverhoor van schepenen in 1683 te Zeeland over de daar actief geweest zijnde pastoors, verklaart de 65 jr. oude kerkmeester Jan Wille… Rectoren en pastoors in Zeelan Jan Lange 12-11-23
Jkopt Peter. Verder m.b.t. voorgeslacht van Wilbertje Lenaerts x 1655 Jan Claesen. Zij is d.v. Leendert Gerrits x Merrij Roelofs Kersten xx Merry Jans… gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 12-11-23
Het is verschrikkelijk dat dit is gebeurd uiteraard,maar dit is volgens mij een topje van de ijsberg geweest ben ik van mening. Zover als ik er nog v… Paters, fraters en nonnen in B Lies Coenen. 12-11-23
Goededag, Ik wil even vragen of Henk nog verder was gekomen met het wit gele kruis in Breda Met dossier onderzoek Ik hoor het graag! De Krabbebossen: katholiek kin Annet 12-11-23