skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
in maas en waal is nu een werkgroep opgericht om alles te coordineren en de ordenen . het is nav 100 jaar watersnoodramp in het land van maas en w… Watersnood 1926 rudie van haren 25-05-24
Goijart Jans Gijsberts van den Boogart was getrouwd met Willemke dochter Gijsbert Peter Denis. Gijsbert was daarmee hun wettelijke zoon. Goijart was … Gijsbert Goijart Jans Gijsbert Theo Molenaar 25-05-24
Ha Jantje wat leuk dat je een zoon van mijn aller beste maatje op den oven bent ik heb altijd graag met hem gewerkt ik kan er wel een A 4 vol over sc… Werken op het steenfabriek in Gerard Veltman 25-05-24
Reep kan ook nog met de visserij te maken hebben, zie woordenboek. Ik zou als ik Frank was, me toch concentreren op de Franse achternaam als. het o… Jan in den Reep / Elisabeth J Norah 25-05-24
Prachtig verhaal Neef Willem Met respect voor het scheepje Tiny Oosterlee 25-05-24
meeste keren was het vanuit school direct naar de kapper op de woensdagmiddag,nog sterke herinnering dat als de pastoor binnenkwam in de kapsalon dat … Van Barbier tot Barbershop Nico Dorst 25-05-24
Altijd zelf controleren wanneer je gegevens van anderen overneemt. Zag in die site de doop van een Cornelis Peeters Laros gegeven als 18 dec 1667 te … Joannes Ros Helena 25-05-24
'deur de reep' [ halen]....heeft het soms iets te maken met vlasteelt? 'in de reep' ...verwijst het naar langgerekt stuk land? Een veldnaam, toponiem… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Voor wat betreft dat huwelijk in 1711 in 's-Hertogenbosch: Denk wel dat met Hendrick du Chaine (o.t. 14 feb 1711 - in ND register) dezelfde persoon b… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Haha Wie weet meer over de familie Anoniem 25-05-24
Wel bekend bij garnizoensplaatsen: Behalve de vaste bewoners en de wisselende regimenten waren er nog de anderszins mee-reizende en/of negotie-doende… Jan in den Reep / Elisabeth J Helena 25-05-24
Je kunt je natuurlijk wel afvragen in hoeverre het eerlijk is om mensen die hun leven willen beteren volledig uit te sluiten van “legale” deelname… Graf wachtmeester Hoekman weer Oma Sien 25-05-24
ICT BHIC, te lang bezig geweest zelfde probleem weer, kon het ook niet plaatsen want de som werkte ook niet 7-2 is bij mij toch echt 5 Brows… Jan in den Reep / Elisabeth J clericus.eu 24-05-24
Ja Norah kan nog amusanter denk ik. Een achternaam van de voorouders van aangetrouwde van onze kleinkinderen, kende alleen het gezegde : op rêep ga… Jan in den Reep / Elisabeth J clericus.eu 24-05-24
Ik was vroeger in de jaren 80 vriendin met Stephannie van der Heijden kwam heel vaak over de vloer ook bij de opa en oma, ze woonde achter de barrièr… Brand in de Barriere Gerda van der Vegt-Bouman 24-05-24