skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Nog gemakkelijker zoeken via de andere site van het Rijksarchief in Belgie . Hierin de Parochieregisters en registers van de burgerlijke stand , incl… Roosbeek, plaats in Brabant ?? Helena 21-05-24
In de overlijdensakte van Willem staat : geboren Prov: Luik Roosbeek, plaats in Brabant ?? Michiel 20-05-24
Kijk ook op de site van de Rijksarchiefdienst in België: Zoeken op personen (naam: Grauve, Joachim): https://search.arch.be/nl/zoeken-naar-person… Roosbeek, plaats in Brabant ?? Michiel 20-05-24
Dag Jolanda. Heb zojuist de film bekeken, prachtig! Wat een man en levend de oorlog verlaten, wat was hij in die tijd ver vooruit. Bedankt dat je… Een ijzeren levensader: Het Du Rini de Groot. 20-05-24
In het magazine Tilburgs Erfgoed 2024, nr 1, april 2024, artikel “De Noordhoekkerk, een monument voor de komende eeuwen?”” Zie ook https://www… De Heilig Hartkerk in Tilburg Hans de Goeij 20-05-24
Op familysearch film RK parochie Rebecq-Rognon, Brabant [Rebeck is de Franse naam voor Roosbeek]: Anno 1753 decimâ nonâ martii Baptisata est Ma… Roosbeek, plaats in Brabant ?? Michiel 20-05-24
Beste Frans, Ik heb ook nog een naam voor je, maar dan hebben we het over een eeuw geleden. Informatiebron over Nederlande Norah 20-05-24
Oh neem me het niet kwalijk. Ik weet namelijk helemaaal niks van Beckkers . Oma vertelde nooit over mijn opa. Wat ik alleen weet van mijn oom is dat o… Gegevens Beckker Sharon Lieshout 20-05-24
Broer Willem overleed .02-12-1831 te Bussum, partner Johanna van den Broek en de zelfde ouders als Nicolaas. Hier is Willen afkomstig uit Luik........ Roosbeek, plaats in Brabant ?? wils 20-05-24
Nicolaas had een broer Willem bij zijn trouwen in 1796 te Leiden afkomstig van Rebeek bij Brussel. Nicolaas overleed 25-03-1838 te Leiden 83 jaar o… Roosbeek, plaats in Brabant ?? Wils 20-05-24
Hallo Sharon, Ik ben geen familie, wat ik al aangaf. In 1890 gaat een de Waal Malefijt naar Ned. Indie. Hij heeft met drie Indische vrouwen een relat… Gegevens Beckker Dick de Waal Malefijt 20-05-24
Jan Luiten uit Monster heeft waarschijnlijk ook gediend in t legioen. Is die naam bekend Informatiebron over Nederlande Piet Kemmeren 20-05-24
Bent u dan familie? Mvg Sharon,dochter van Carolina Beckker Gegevens Beckker Sharon 20-05-24
Hallo Marilou, Een boek schrijven? Ja, daar ben ik al aan begonnen, de eerste opzetjes al in ieder geval. Via onderstaande link is de film te zien. … Een ijzeren levensader: Het Du Jolanda van Grinsven 20-05-24
Waarschijnlijk 1963/1964 De herinnering is vaag want ik was toen 4 of 5 jaar oud. De winkel van dikke Cis Leon Bemmelmans 20-05-24