skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Heb ik al geprobeerd, alle instanties, Maak me zorgen om haar, haar man in in juli 2022 overleden, na de crematie waar ik dus geweest ben, is er af e… De H. Jozefkerk in Cuijk Els Hofman. 22-05-24
WIST NIET DAT ALS JE DE PAGINA NIET GELIJK HELEMAAL BEGRIJPT COMMENTAAR KRIJGT EN NIET NORMAAL UITGELEGD KAN WORDEN. ZO DAN.. Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24
O ik heb de plaats fout ik zoek in mook middelaar. Ik heb gewoon gegoogeld ik ben nogal a technisch Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24
Ik heb 15 broers en zussen er word veel gepraat lekker doen maar wil weten waar ik vandaan kon aangezien ik al 37 jaar geen normale antwoorden krijg. … Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24
Sorry hoor maar mijn opa had een Indonesische moeder. Wat huidskleur ik heb die man nog nooit gezien nog niet op een foto!! Hoe kom jij aan de info. B… Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24
Dag Els, Vreemde zaak. Ik weet niet hoe oud je zus is natuurlijk. Maar kan het soms zo zijn dat ze in een verzorgingsinstelling is opgenomen? Prob… De H. Jozefkerk in Cuijk Norah 22-05-24
Jouw familie Willems komt uit Mook, Limburg, en niet uit Cromvoirt, Brabant. Ik heb geen band met deze familie, met z'n allen proberen we hier op d… Wie weet meer over de familie Norah 22-05-24
Ik zoek naar de ouders van Joannes/Johannes/Jan Ros die trouwde in 1726 met Joanna Laros en een dochter gekregen genaamd Maria Ros. De nakomelinge… Fam. Ros Elgan 22-05-24
Haha ja het is helaas iets te laat geworden, natuurlijk is Theordori de Latijnse schrijfwijze van Dirck, iedere keer als het erg laat is denk ik toch … Oudste generaties familie Van Jermaine Van der Meer 22-05-24
Heb wel de huwelijksinschrijving gevonden van Jan Ros en Joanna Laros. Zie alleen de namen staan en moeilijk handschrift. Inv.nr. 06 - Loon op Zan… Joannes Ros Elgan 22-05-24
Geachte Heer, Bij het opruimen van de zolder kwam ik een foto tegen, die gemaakt is ter viering van het 50 jarig bestaan van de Brandverzekering "NCB… De kraamkamer van een grote ve Ine Cornelissen 22-05-24
Maria wordt als moeder ook een keer Maria Gerits genoemd, dan zou Gerardus WIllems haar vader zijn en dan komt deze doop in aanmerking: Bron: doop… Ben op zoek naar doop datum va Maria Verbroekken 22-05-24
Van Joodse onderduikers tot aan lichtekooi Carla: over dit kasteeltje raak je nooit uitgepraat HEESWIJK-DINTHER – Een lange oprijlaan waaraan stati… Zwanenburg riavanzutphen 22-05-24
Lambert Jansen is in 1711 dgt bij zoon Bartholomeus van broer Arnoldus. tenminste dat denk ik en dan kom ik bij onderstaande ? Plaats van inschrijv… Ouders van Cornelis 22-05-24
volgens mij Eersel; Dopeling: Antonius Janssens Vader: Lambertus Janssens Moeder: Dijmphna Lamberts Getuige: Lambertus Antonius … Ouders van Cornelis 22-05-24