skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Theoretisch zou Anneke ook nog een dochter kunnen zijn van Arien Gijsbertsz van de Wetering die op 29 dec. 1709 met Lijsbeth Cornelisse van Gammeren t… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 14-11-23
Ik ben me inderdaad vergeten af te vragen waar de naam Jan vandaan kwam Dorethé en Cornelis!! De naam zou wel eens bij de familie Van de Wetering van… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 14-11-23
Leuk om zo het oude ov met die oude bus. En leuk om een podcast te maken over deze bus. Ik ben zelf ook gek van het openbaar vervoer. Zeer intere… Podcast: Hoe reizen door Braba Marco 14-11-23
Martien- uit berichtjes hiervoor begrijp ik dat je info wilt uitwisselen-? Ik houd me eveneens aanbevolen ; mischien eerst over en weer emailen- als i… Familie Verrijt / Verryth / va Jan toirkens 13-11-23
Ik ben op zoek naar een foto van de 350 cc Vulkaan uit 1913, die op een postzegel van PostNL staat. Ik beschrijf namelijk alle historische motorfietse… Verloofd op een Vulkaan Bart Spaargaren 13-11-23
Ellie van Meurs woont in Liempde en is freelance journaliste. Geboren in Dinther. familie van schaijk riavanzutphen 13-11-23
Hallo Geert, Als je wilt laat hier dan een berichtje voor me achter. Misschien kunnen we met elkaar in contact komen omtrent bovenstaand onderwerp. … Hermanus Jacobs van Ramsteijn Rene Bruijsten 13-11-23
Ha Piet, Heel erg bedankt. De werf van Duivendijk op Tholen heb ik al eens bezocht met mijn zeilboot en die komt er natuurlijk in. Leuk dat je de r… De scheepswerf van Bram Boer Tanno Verburg 13-11-23
Heel interessante viodeoserie over zeilen en verscheidene scheepswerven aan de Zuiderzee, Tanno. Voor de werf van Bram Boer zul je heel wat asfalt w… De scheepswerf van Bram Boer Piet Bruijns 13-11-23
Hallo Roger. Hartelijk dank voor je aanbod, ik ben er blij mee. Misschien als ik het gelezen heb, denk ik er misschien net zo over als u, maar ik zo… De Krabbebossen: katholiek kin Ad Coertjens 13-11-23
Je mag het gratis hebben van mij. Het is een zeer slecht boek vol taal en stijlfouten en het geeft geen enkele afspiegeling over hetgeen daar gebeurd … De Krabbebossen: katholiek kin Roger 13-11-23