skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Ik ben bezig met het maken van een - hobby - video over werven en werfjes in het Deltagebied. Ik maak daarin een virtuele tocht langs die werven en we… De scheepswerf van Bram Boer Tanno Verburg 11-11-23
Oke, maar is het nog steeds te koop? Ik kom van Oeffelt en die buurt ken ik redelijk goed. Mijn vader was gemeenresecretaris van de burgemeester. Anna Druup Ruud Arends. 11-11-23
Beste Gerard en José van Geffen, Er bestaat een ontwerp voor een glas in lood/gebrandschilderd raam gesigneerd door G. Van Geffen. Dit ontwerp voor… De schilder Van Geffen Marion Vermeulen 11-11-23
Nog een aanvulling]. Zij woonden Mgr. Hopmansstraat 11 met de ouders Hun vader werkte bij Philips. De kerk van O.L. Vrouw van Fat Melange van Overveldt 11-11-23
Dat zou kunnen, Eric; goeie suggestie. Misschien is er iemand die dit idee kan onderschrijven of aanvullen? We zijn heel benieuwd! Kampioenen! Marilou Nillesen 11-11-23
Mooie herinnering, Eric. Nooit de kriebels gehad om zelf mee te gaan spelen? Gaudete in Domino Marilou Nillesen 11-11-23
Het derde kindje links is de dochter van Helmuth: Sylvia Hagemann. Fotowagen in Cuijkse carnavals Jos Janssen 11-11-23
Mooi omschreven, Eric. Met de verschraalde bierlucht erbij ruik je als het ware je herinnering. Bedankt voor je bijdrage! Vernieuwend Cuijk Marilou Nillesen 11-11-23
Oh kijk, dat brengt ons weer dichterbij de juiste locatie. Veel dank voor je aanvulling, Eric. Fotowagen in Cuijkse carnavals Marilou Nillesen 11-11-23
Jee, dat is best bijzonder, Eric. Is er een brand die je echt is bijgebleven, die diepe indruk heeft gemaakt? Leverpastei en lijnbaantjes Marilou Nillesen 11-11-23
Oh, leuk dat je hier reageert, Eric. Kijk je er nu met andere ogen naar? Ook tegen het protest? Of zou je het nu precies weer zo doen? Ik ben heel ben… De eerste demonstratie in de C Marilou Nillesen 11-11-23
Maar toch opmerkelijk dat beide zussen een dochter Gertrudis hebben en geen Elisabeth.. Van den Burgh Willy 11-11-23
De ouders etc. van Jenneke Claessen x 1732 Peter Jans Duijf: Lv.Cuijk 605 dd 7.2.1709 Taxatie van goederen nagelaten door Hendrik Jans, overleden op … gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 11-11-23
Een laatste hulpmiddel nog: Op elke zondag van 12 tot 14 uur zendt NPO radio 5 het programma -adres onbekend- al meer dan 40 jaar uit, met goede re… De kerk van O.L. Vrouw van Fat Norah 11-11-23
Bezocht enkele jaren geleden de Boerenmarkt op de eerste zaterdag van de augustusmaand in Rijsbergen. Bij een pluimvee presentatie vertelde ik over d… Een goede haan is niet vet Rini de Groot. 11-11-23