skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
hallo Hilda, ja wil graag contact met de heer Verschuur. Maar ook de vraag, die zie ik niet meer? met vr gr. Miep Bakker stamboomonderzoek miep bakker 13-11-23
Beste Miep Bakker, we raden af om persoonlijke gegevens zoals e-mailadressen op het forum te delen. Het is namelijk een openbaar forum, dus iedereen k… stamboomonderzoek Hilde Jansma 13-11-23
Anneke krijgt in 1752 een dochter Lizebeth en in 1756 een Lijsken (overleden in 1816) Daarnaast vind ik zo snel alleen nog een zoon Jan in 1761 (overl… Herkomst Anneke van de Weterin Dorethé 13-11-23
Bedankt voor je mooie reactie, Marcel. En ja, dat van zo'n chauffeur die moest gaan staan om het gevaarte door de bocht te krijgen... nadat ik buschau… Podcast: Hoe reizen door Braba Marilou Nillesen 13-11-23
Zeker, ook weer erg interessant bedankt voor het plaatsen Onbekende zussen van Arlenius van Hagen Diny 13-11-23
Klopt helemaal, Martien. Bedankt voor de correctie. RK kerken in Tilburg Paul Huismans 13-11-23
Dag Henk, we hadden via de mail al contact. Ook via deze weg wil ik je nog hartelijk danken voor deze bijdrage aan de geschiedenis van het internaat i… Internaat Sint-Pauluscollege i Thijs de Leeuw 13-11-23
k wil graag enige aanvullingen geven op wat nu toe geschreven is over het seminarie van de Witte Paters in Sterksel. Jos van de Ven vermeldt in zij… Herinneringen aan het Sint-Pau Henk van Tilborg 13-11-23
Ik wil graag enige aanvullingen geven op wat nu toe geschreven is over het seminarie van de Witte Paters in Sterksel. Jos van de Ven vermeldt in z… Internaat Sint-Pauluscollege i Henk van Tilborg 13-11-23
Heer Johan Berris ook genoemd kerkarchief Zeeland nr. 653 sc. 88/89 in jaar 1592-94 Rectoren en pastoors in Zeelan Jan Lange 12-11-23
En ja het was me bekend dat er meerdere families Van de Wetering bestaan die onderling niet verwant zijn. Maar misschien is er binnen het forum iets m… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 12-11-23
De pagina met de kerken van Oss. Jurgens en Esbeek Martien van Asseldonk 12-11-23
Hallo Norah, ter verduidelijk van mijn lijntje via mijn betovergrootmoeder Marcelina: zij is inderdaad geboren in 1878. Haar moeder is Janske Louisa v… Herkomst Anneke van de Weterin Edwin 12-11-23
Dag Edwin, Je betovergrootmoeder was van 1878, geboren in Wijk en Aalburg. Ik begrijp nu niet de connectie tussen Anneke van de Wetering en je bet… Herkomst Anneke van de Weterin Norah 12-11-23
Met dank voor deze waardevolle aanvullingen, Jan! We hebben verwijzingen in de lijst gezet. Rectoren en pastoors in Zeelan Marilou Nillesen 12-11-23