skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dag Gerard, bedankt voor je berichtje. Het was ons nog niet opgevallen maar je hebt gelijk hoor. Eerst zocht ik hier, op de site van Groeningen zelf e… Het Groenings volkslied Marilou Nillesen 28-11-23
Bedankt F.C. van Oers voor uw reactie, ook al zijn het voor u dus zeker niet alleen maar mooie herinneringen. Wat een bizarre praktijken in een instel… Het Sint-Willibrordusgesticht Thijs de Leeuw 28-11-23
Geweldig Ria, fijn dat je dit wilt doen. Dat kan naar info@bhic.nl o.v.v. Sint Jacobusgesticht in Eersel. En dan voeg ik ze hier aan je reactie toe. Z… Het Sint-Jacobusgesticht in Ee Thijs de Leeuw 28-11-23
Bedankt Herman en Erna voor het reageren. Gelukkig is dat met die val goed afgelopen, dat zal inderdaad wel schrikken zijn geweest. En ook wat jij noe… H. Hart van Jezuskerk in Eindh Thijs de Leeuw 28-11-23
Jan en Maria, 1e en 2e dochter Adriana, 29-4-1691 en 27-08-1692 Tilburg! Doop van Jan van Helvoirt en d Cornelis 28-11-23
Een genoegen om dat allemaal te lezen en een plezier dat zoveel mensen zich zoveel positiefs wisten te herinneren. Ik mis wel het jaarlijkse rectorsf… Externaat Sint Antonius van Pa Hans van Liebergen 28-11-23
Johan, Trouwt (2) (NG) te Tilburg op 17-09-1690 met Marij Matthijs Bax, geboren op ca. 1664 te Tilburg als dochter van ?. Marij is overleden te Ti… Doop van Jan van Helvoirt en d Cornelis 28-11-23
Veel dank Martin voor deze bijdrage en de tips voor wie meer wil weten. Ik zal G.M.A. van Vugt per mail even op de hoogte brengen van deze informatie. De Dochters van O.L. Vrouw van Thijs de Leeuw 28-11-23
Nog bedankt Gertjan voor de literatuurtip. Is ook in de bieb van het BHIC te vinden, ik voeg meteen even de link toe, voor wie meer wil weten: https:/… De Broeders van Barmhartigheid Thijs de Leeuw 28-11-23
Dag Arjan, leuk dat je hier reageert. Kun je een paar dingen noemen die het voor jou zo'n mooie tijd maakten op de Binckhorst? En hoe lang heb je daar… De Binckhorst in Rosmalen Thijs de Leeuw 28-11-23
Dag Luc, leuk dat u hier reageert. Dus ook naar aanleiding van uw moeders levendige herinneringen aan dit deel van het roomse leven van toen. Allerzielen: pesjonkelen Thijs de Leeuw 28-11-23