skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
dacht het al te zien op (denk ik) jouw site, mooi stukske puzzelwerk trouwens! Hoe moet ik het lezen? Cornelis 11-05-24
Berry heeft de gegevens van mij overgenomen, maar door een discussie met iemand anders, ben ik gaan twijfelen. Vandaar mijn vraag. Hoe moet ik het lezen? Willem den Brok 11-05-24
Willem, zie onderstaande voorbijkomen; https://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-osch/I38155.php Hoe moet ik het lezen? Cornelis 11-05-24
op zoek naar gegevens van Oudland Laag kwam ik op dit verhaal en zag dat er behoefte was aan foto's. Nou die heb ik toevallig. Hoe krijg ik die toege… De West-Brabantse Waterlinie o J.L. van Loon 11-05-24
Vier keer hetzelfde bericht afgedrukt. Ik heb er maar één verstuurt. Niet, dat men denkt, dat ik dit met opzet heb gedaan. Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
Vier keer hetzelfde bericht afgedrukt. Ik heb er maar één verstuurt. Niet, dat men denkt, dat ik dit met opzet heb gedaan. Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
En de vertegenwoordig(st)ers van de congregaties en ordes blijven maar wegkijken bij al deze schrijnende berichten. Alsof het hun niets doet….. … Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
En de vertegenwoordig(st)ers van de congregaties en ordes blijven maar wegkijken bij al deze schrijnende berichten. Alsof het hun niets doet….. … Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
En de vertegenwoordig(st)ers van de congregaties en ordes blijven maar wegkijken bij al deze schrijnende berichten. Alsof het hun niets doet….. … Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
En de vertegenwoordig(st)ers van de congregaties en ordes blijven maar wegkijken bij al deze schrijnende berichten. Alsof het hun niets doet….. … Paters, fraters en nonnen in B Guillaume 11-05-24
Ik heb 9 kinderen gevonden van Wilhelmina en Adrianus, gedoopt in Nieuwkuijk. Diverse spellingen van de achternaam. Zoek op Adri* Tr*re*. Vaak zijn … Wilhelmina Cornelis van Iersel Jeanne1 10-05-24
Jacoba/Jacomina/Wihelmina/Hermina werden inderdaad vaak door elkaar gebruikt. Roepnaam waarschijnlijk Mien, Mientje, Mijntje, Mina. Wilhelmina Cornelis van Iersel Dorethé 10-05-24
Nou Norah, als je er zeker van bent dat het resultaat van de MyHeritage test niet kan kloppen dan zul je daar snel klaar mee zijn. (Sorry voor de fa… myheritage DNA HenkD 10-05-24
Kan toch wel overeenkomen. Later heette Wilhelma/Jacoba in de volksmond naar haar stiefvader Petrus Witlockx omdat haar moeder hertrouwd was toen Wi… Wilhelmina Cornelis van Iersel Norah 10-05-24
Alle lotgenoten van elkaar wij hebben als slachtoffer van seksueel misbruik ooit weleens ons verhaal gedaan maar er is altijd vanaf gekeken. Ook ik h… Paters, fraters en nonnen in B Teun v.d.Hoorn 10-05-24