skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Een beetje een 'long shot', maar zou dit familie zijn? Willem Crijnsen 1599 En zou dat dan weer familie zijn van Willem Braem in Breda? https://… Informatie gevraagd over Franc Sanne 10-11-23
PS: Dankert Cornelis zou ook een 'professioneel' voogd geweest kunnen zijn, al vind ik dan dat we juist weer weinig terug vinden. Volgens mij heb je g… Informatie gevraagd over Franc Sanne 10-11-23
@Peter en @Maurice, wat vervelend om te lezen dat de door jou, Maurice, doorgegeven fouten in onze index niet worden aangepast. Zou je me misschien n… gegevens geboorte en overlijde Mariët Bruggeman 10-11-23
Goedemorgen H.P., Uit de transcriptie van de tekst uit 1599 m.b.t. de weeskamer kwamen twee voogden. De volledige tekst kan je hier vinden, René … Informatie gevraagd over Franc Sanne 10-11-23
Oh hartstikke goed dit ! Dan zijn al mijn emails niet aangekomen, raar.... Hoe kom ik met u persoonlijk in contact betreffende het maken van die af… Familie Verrijt / Verryth / va Jeroen Verreijt 10-11-23
Bedankt, interessant! De St. Christoffelkerk in Else Martien van Asseldonk 10-11-23
l;opt het jaartal 1936 op de verzamelpagina Jurgens en Esbeek Martien van Asseldonk 10-11-23
En ik maar aan het denken dat het je vader was;) Maar goed, ik begrijp dit niet qua leeftijd. Ik schat deze jongens zo rond de 18, mogelijk nog ouder?… Deftig in het pak Norah 10-11-23
Mijn jeugdsentiment… voor een kind leek het een heel eind vanuit het centrum. Toch heel vaak geweest. De glijbaan had donkere latten die niet altijd… Van de glijbaan in Cuijk Eric Jeurissen 09-11-23
Ik heb tot 1976 bij Zang Veredelt gezeten… de dirigent Pieter van Moergastel en zijn vrouw Lia Ligthart hebben mij als klein mannetje op de Veldweg… Koffieconcert Eric Jeurissen 09-11-23
Was het geen onderdeel van de schutterij? Ik kan me herinneren dat er in Cuijk twee schuttersgilden waren en in Vianen 1: Sebastianus volgens mij. Ie… Kampioenen! Eric Jeurissen 09-11-23
Jazeker, het verhaal is nu compleet. Met An van Heyster en overbuurvrouw Bets Hijl heb ik een aantal jaren met Zang Veredelt mogen touren. Ik heb in d… Molenstraat rond de jaarwissel Eric 09-11-23
Ik heb vaak de choreografische repetities voor taptoes zitten te bekijken. Soms oefenden ze dit op het Louis Jansen ( voorheen Raadhuis ) Plein. Wij … Gaudete in Domino Eric Jeurissen 09-11-23
Tiny en Hans maken samen het plaatje compleet. Ik weet precies hoe het was toen onze Molenstraat op de schop ging en doorgeknipt werd. Ik weet ook nog… Vernieuwend Cuijk Eric Jeurissen 09-11-23