skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dat er nog verschoond wordt met woorden, daden door berichtschrijvers op deze pagina, men geen schade vergoedingen krijgt want men zo niet allemaal zo… De Zusters van O.L. Vrouw van Anna 21-05-24
Dag Joke, Doorbordurend op het bericht van Dhr. A. de Jong, kan het niet betrekking hebben op het tehuis Jeugdzorg St. Jozefhuis-St.Anna? Later gin… Huize Eigenhorst in Tilburg Norah 21-05-24
Een vreemde reactie. Hacker ? De Slag van Lekkerbeetje Frans van Eekelen 21-05-24
Hallo allemaal, Mijn naam is Rodrigo Geuer Castel, en ik kom uit BraziliĆ«. Ik ben een afstammeling van de familie Van Gemert/Gemerden. Mijn grootm… meer informatie gezocht over L Rodrigo Hugo Geuer Castel 21-05-24
je moeder heet henk De Slag van Lekkerbeetje mh 21-05-24
Hallo Mart. Ga even naar messenger. Dat gaat makkelijker. Groetjes Els oud bewoners van internaat Mo Els Benda 21-05-24
Ik heb er gewoond toen ik 14 jaar was en was in de groep bij zuster Bernadette. Dat was in 1969. oud bewoners van internaat Mo Marjam 21-05-24
Bedankt voor jullie reacties, Harm en Bart! Beste wel begrijpelijk dat je als kind nog niet echt bezig was met de begrafenis zelf, maar met het feit d… Misdienaar vroeger. Lisette Kuijper 21-05-24
Bedankt voor je reactie, Sharon. We hebben je e-mailadres hierboven verwijderd om verkeerd gebruik ervan te voorkomen. Natuurlijk kunnen we altijd ach… Gegevens Beckker Lisette Kuijper 21-05-24
Hartelijk dank voor alle hulp. Het is 26-11-1755. Akte gevonden. Roosbeek, plaats in Brabant ?? Kees 21-05-24
Reactie op bericht van Annie Van der Meijs dd. 21 mei 2024. Graag verzoek ik de beheerder van deze site mijn E-mail adres aan Annie door te geven. Di… Huize Eigenhorst in Tilburg Arthur G.F. de Jong 20-09-1951 21-05-24
Reactie op berichten Joke Bayer dd. 19 mei 2024. Deze berichten behoren niet bij deze site...... Huize Eigenhorst te Tilburg was een tehuis voor jonge… Huize Eigenhorst in Tilburg Arthur G.F. de Jong 20-09-1951 21-05-24
Ik begrijp het, Leon, bedankt voor je toelichting! De winkel van dikke Cis Marilou Nillesen 21-05-24
Graag dat boek van Eigenhorst Zelf op de Koningshoeven gewoond en geboren En met een van de jongens Andreas Elie getrouwd en nog Bijvoorbaat Dan… Huize Eigenhorst in Tilburg Annie Van der Meijs 21-05-24
Hoi Walter, nee, dat was mijn broer Joop die helaas veel te jong is overleden. Was wel lange slungel met halflang sluik haar. lijk me leuk om te con… Huize Eigenhorst in Tilburg A. Stevense 21-05-24