skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Maar wél meteen raak ! Van Barbier tot Barbershop Mariët Bruggeman 17-05-24
Deze vraag van Hans is inmiddels via onze chatservice afgehandeld. De scan is besteld! De kerkbrand van 1961 Mariët Bruggeman 17-05-24
Dg Mariet, Bedankt voor de aanwijzing! .Maar ik zie geen scanknop staan bij toegang 7559 284 Vloeren, (mozaiek)ramen, muren en bekleding in kerk,… De kerkbrand van 1961 hans sprangers 17-05-24
Inderdaad Mariët, daar hadden ze toen nog geen duur marketing- adviesbureau of webdesigner voor nodig; losse polswerk,,,,, Van Barbier tot Barbershop André Witlox 17-05-24
Aan Marilou Nillisen: Reactie op je vraag van 15 juli 2019. Mijn vader vond het echt zo raar dat hij teruggestuurd werd om zijn uniform aan te trekk… De kerkbrand van 1961 Truus Lucassen 17-05-24
Wat een mooie herinnering André. Zo zie je maar weer hoe lang een goede reclamespreuk blijft hangen ! Van Barbier tot Barbershop Mariët Bruggeman 17-05-24
Wij hebben het archief van de Parochie St.Petrus Banden te Heesch, 1677-1990 in onze depots liggen. De inventaris staat online, als je b.v. zoekt op r… De kerkbrand van 1961 Mariët Bruggeman 17-05-24
Probeert u ook eens www.delpher.nl > oude krantenartikelen. De kerkbrand van 1961 Norah 17-05-24
Verkeerd begrepen:), dacht dat je de foto wilde schenken. Boerderij “De Romein” Norah 17-05-24
Dag Els, Naast wat Mariët je al berichtte, dit gaat om een echtpaar aan het begin van de negentiende eeuw. De kinderen zijn richting Heumen/Gelde… Boerderij “De Romein” Norah 17-05-24
Beste Mariët, Bedankt voor je reactie. Het gaat inderdaad om nog levende afstammelingen van Ruth Kuijpers, om de namen van de personen op de familief… Boerderij “De Romein” Els van Lieshout-Poos 17-05-24
Goedemiddag P. van Krevel, Dit is het forum van het BHIC, en het betreft niet de instantie die u zoekt voor een kamer. Maar ik wil wel antwoord ge… Kloosters in Teteringen Norah 17-05-24
Bedankt voor je vraag P. van Krevel, maar wij kunnen die helaas niet beantwoorden. Wij zijn niet het zorgpark, maar wij hebben wel verhalen over missi… Kloosters in Teteringen Mariët Bruggeman 17-05-24
Bedankt voor je reactie Els, bedoel je dat je op zoek bent naar nog levende familieleden of heb je een genealogische vraag ? Die laatste kun je het be… Boerderij “De Romein” Mariët Bruggeman 17-05-24
Willy en Guus bedankt. Nu kan ik weer verder speuren. Ik had deze geboortedatum wel gezien, maar omdat Joanna nog een zoon kreeg op 17-09-1751 (44… Genealogie van Berlo Thea van de Coevering 17-05-24