skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Sterre Schlink
Sterre Schlink RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Sterre Schlink
Sterre Schlink RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Willy, Bedankt voor de info. We zoeken verder. :) Is de Nachtegaal een Vogels? John Vogels 17-11-23
volgens mij is Claes Joosten getrouwd met Catharina Michgiel Hanricx een zus van van Aert en Hendrick Michiels, zie erfdeling, weet niet hoe het preci… Catharina Nicolaes Joosten van Cornelis 17-11-23
Ok, dan stel ik een correctie voor omdat in de titel de achternaam foutief staat: Het moet zijn: Bornbergen ipv Bronbergen. Kun je dat svp nog wijzig… Leonardus Janssen Van Bornberg Jan Heerings 17-11-23
John, bij mijn weten is het gezin van Antonie Simon Claas Vogels en Anna Dielis Willems - op zoon Dielis na - uitgestorven, al vóór 1650 maar missch… Is de Nachtegaal een Vogels? Willy 17-11-23
Wat een subliem idee van jouw broer en Trees Peters. De kasteleins zullen er zeker baat bij gehad hebben, maar het zal ook voor de nodige hilariteit g… Biervatenrace Mariët Bruggeman 17-11-23
@Sanne, je hebt helemaal gelijk wat betreft de opmaak van teksten in ons forum. Dit staat bovenaan ons wensenlijstje. Het forum, alsmede onze website,… Onmogelijke missie...! Mariët Bruggeman 17-11-23
Wat fijn om te horen Jan, alle lof naar de vrijwilligers die dit BHIC-forum tot zo'n succes maken ! Je vraag mag gewoon blijven staan hoor, daar kunn… Leonardus Janssen Van Bornberg Mariët Bruggeman 17-11-23
In tegenstelling met wat in regest R1923, fol. 149v d.d. 12 jan 1557 staat, is Daniel met de anderen geen mombers over de onmondige kinderen van zi… Rutken (Rutgera/Rutghera ?) Da Frans van Gemert 17-11-23
Aanvulling: in de Gemertse en Helmondse protocollen komen enkele kinderen van Claes Daniel Wouters en Margriet Vogels dan weer als Claessen dan weer a… Is de Nachtegaal een Vogels? John Vogels 17-11-23
Dag Willy, Die ik bedoel is niet als Vogels gedoopt ook weet ik niet hij de naam Vogels heeft aangenomen. Maar uit onderzoek blijkt hij wel tot een g… Is de Nachtegaal een Vogels? John Vogels 17-11-23
Met de informatie die ik nu heb ontvangen ben ik geheel tevreden. Bedankt ieder ! Moet mijn vraag nu verwijderd worden van dit platform of blijft … Leonardus Janssen Van Bornberg Jan Heerings 17-11-23
Welke Petrus Antonius Vogels in 1629 bedoel jij John? Is de Nachtegaal een Vogels? Willy 17-11-23
Hallo Hein, wat leuk dat je een bijdrage levert! Ben jij een broer van Pieter Dielissen? Ja, het begint me weer te dagen, nu jij deze namen noemt. Ho… Internaat Eymard-Ville in Stev Marcel van den Bergh 17-11-23
Overigens kwam ik de naam Jan Clompers/Clompmaker daar wel tegen in gen. bronnen. Dus een tip, want ik heb daar geen aantekening van gemaakt, omdat ik… Clompers Zeeland Nbr. doop t Jan Lange 17-11-23
Wat leuk dat deze podcast ook bij jou herinneringen oproept, Marco! Hopelijk beleef je ook luisterplezier aan onze andere podcasts. Dank voor je react… Podcast: Hoe reizen door Braba Christian van der Ven 17-11-23