skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Mevrouw rini de groot,ik vermoed nee weet zeker dat u doelt op rare verhalen onder andere het misbruik op internaten hetgeen soms misdienaars alhier i… Misdienaar vroeger. Jan vd.Linden. 28-04-24
Nog een akte uit 1766 waaruit je kunt opmaken dat er maar een dochter was uit dat huwelijk Jan Mutsaerts/Helena de Lauw. -- Kwestie over belemmere… Overlijden van Joanna (Jenne) Helena 28-04-24
@Chantal, - de laatste optie welke ik in gedachten had kan vervallen...Joanna Maria was geen dochter uit huwelijk Jan Mutsaerts en Helena de Lauw. … Overlijden van Joanna (Jenne) Helena 28-04-24
Alles wat we in ons leven aan valkuilen en drama's meemaakten zijn de belangrijkste levenslessen geweest, hoewel op de meest pijnlijke momenten en so… Huize Padua willem degens 28-04-24
Zie in mijn 1e reactie: ORA Boxmeer 34 14.8.1753: Hoflaet/hofrichter: waren de Huggers in dienst van het huis Bergh te Boxmeer? Verder: haal jij Cor… Ouders Nicolaus Harits en Huij Jan Lange 27-04-24
Hierboven wordt H.C. van de Westelaken genoemd. Uit de gevonden aktes (geboorte, huwelijk en overlijden) alsmede een aantal krantenartikelen gevonden … Burgemeesters van Den Dungen, Johan Minkels 27-04-24
I am interested in this story. My cousin is Sgt Dennis Manser 207 Squadron RAF. Air gunner on Lancaster R5761 which crashed at Altforst 6.8.1942. Woul… Neergestorte vliegtuigen in Me David 27-04-24
Als je geluk hebt staat in de Arolsen-archieven een adres waar ze ondergebracht waren/woonden... Arbeitseinsatz WO II wim 27-04-24
Geachte heer Wisse: Ook als 'Gualterus Pomerans' staat de dominee bekend (blijkens een akte uit 20-1-1634 ; Stadsarchief Breda). Betekenis: bittere or… Gualterus Gerbrandi Pomeranus Gideon Barnhard 27-04-24
Hoi Peter Ik kan jou nog goed herinneren en ook jou zussen . Jullie kwamen meestal op zondag bij ons op visite. Toen waren wij nog jong. Ik heb jou … Familie Doorenbosch Marijke Doorenbosch 27-04-24
Het is raar dat bij dit verhaal geen reacties binnen komen over de onkuise ongewenste kleedpartij in de Kleedkamer of sacristie genoemd. Of het opgelo… Misdienaar vroeger. Rini de Groot. 27-04-24
Dhr. van Kalmthout heeft in 1966 een fotozaak geopend. En natuurlijk als het communiefeest was werden daar de foto's genomen. Het Sint-Jozefgesticht in Oud Henk 27-04-24
Hallo allen, Ik, Koos Schuilenburg heb van 1964 t/m 1973 op internaat St. Jozef gezeten. Kwam hier in de 2e klas bij meester (van) Kalmthout, een bij… Het Sint-Jozefgesticht in Oud Koos Schuilenburg 27-04-24
Ja. https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tZP1zc0MsgqLClPMmD04s1IzEtJzVEoyElMLCkGAHuQCS8&q=handel+plaats&rlz=1C1GEWG_nlNL994NL994&oq=Handel+&gs… Antonie Peter Joosten Smit uit Hans Vogels 27-04-24
Ik denk ook 2 Jannen, Jan senior en Jan junior in datzelfde gezin. Ouders Nicolaus Harits en Huij Jan Lange 27-04-24