skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dag Edwin, Je betovergrootmoeder was van 1878, geboren in Wijk en Aalburg. Ik begrijp nu niet de connectie tussen Anneke van de Wetering en je bet… Herkomst Anneke van de Weterin Norah 12-11-23
Met dank voor deze waardevolle aanvullingen, Jan! We hebben verwijzingen in de lijst gezet. Rectoren en pastoors in Zeelan Marilou Nillesen 12-11-23
Dag Martien, even voor de zekerheid: welke verzamelpagina bedoel je precies? Jurgens en Esbeek Marilou Nillesen 12-11-23
Hennie Snelders, ik heb 14 jaar op de lunenburg gezeten van 1970 tot 1984 en heb in twee groepen gezeten. 11 en een half jaar in de groep vinken en t… De Zusters van O.L. Vrouw SND rob van lier 12-11-23
Mijn broer zat ook jarenlang op de Lunenburg. Ik vermoed van 1965 tot 1977........... Als ik me goed herrinner was er eerst een groot gebouw en daar… De Zusters van O.L. Vrouw SND Hennie Snelders 12-11-23
Kerkarchief Zeeland. Akte van akkoord tussen de gemeente Zeeland en eerw. heer Jan Janssen van Gemert om als pastoor te fungeren voor een periode van … Rectoren en pastoors in Zeelan Jan Lange 12-11-23
Mooi zo, Peter ! gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 12-11-23
@wies : Ik denk dat je mogelijk mijn email nog hebt, ik ben het jouwe kwijt. Neem eens kontakt met me op als je wilt, ik wil een bronbewerking maken … Familie Verrijt / Verryth / va jantoirkens 12-11-23
@Wies, daar ben ik dus heel erg blij mee!, zeer bedankt :-). Het lijdt dus geen twijfel dat mijn zoektocht wat betreft DTB`s rond 1600-1650 de *sleut… Familie Verrijt / Verryth / va jantoirkens 12-11-23
Dat kan ik me voorstellen... Volgens deze bijdrage moet het in 1969 zijn geweest: https://www.topic-magazine.nl/artikelen/topic-cuijk/victor-hugo-cui… Leverpastei en lijnbaantjes Marilou Nillesen 12-11-23
vermoedelijk de doop van Joanna Claessen in Beugen: Rooms-Katholiek doopboek 1664-1771 Bron: doop-, trouw- en begraafboekenSoort registratie: DTB … gegevens geboorte en overlijde Peter van de Laar 12-11-23
Met dank voor deze naam, Jos, die zetten we erbij. Fotowagen in Cuijkse carnavals Marilou Nillesen 12-11-23
Nou, dat klinkt inderdaad als heel warme herinneringen, Henri. Wat mooi dat je zo kunt terugkijken op die tijd en aan de pastoor en zijn zus. Fijn dat… De Sint-Jozefkerk in Budel-Dor Marilou Nillesen 12-11-23
Wat heb je dit beeldend beschreven, Eric! Prachtig om zo met je mee terug te gaan in de tijd. Begrijp ik goed dat je regelmatig met een flinke pleiste… Van de glijbaan in Cuijk Marilou Nillesen 12-11-23
Toch wel enigszins in dezelfde richting... goed te horen, Eric; dank voor je aanvulling. Gaudete in Domino Marilou Nillesen 12-11-23