skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Nou en of zijn er in het verleden jongens en meisjes seksueel mishandeld omwille eigen belang Vaak werd het gedaan op een manier dat niemand van de … De Franciscanessen van de H. J Irma 10-05-24
Het was geen bamboe stokje,maar rietje Rommelpotterij J.de Natris 10-05-24
Wel bedankt voor jullie reacties. Ben alles opnieuw voor haar gaan controleren, het kan totaal niet kloppen. Mvg. myheritage DNA Norah 10-05-24
Wij liepen in mijn jeugd ook rommele pottenrij in het Westland. Daar zijn de mensen hoofdzakelijk katholiek. Wij niet maar als kind zijnde liep je gew… Rommelpotterij Ilse Bruins 10-05-24
Dankjewel, ben a.s. woensdag in het RCHE zal het opvragen om door te nemen.. Martinus Beks (Militaire gegev Frans van Dijk 10-05-24
Binnenkort verschijnt het boek 'Herinneringen aan CIRCUS LIBOT - Reizend door Vlaanderen en Nederland'. Daarin ook verwijzingen naar Sint-Oedenrode. B… Circus Libot te Sint-Oedenrode André De Poorter 10-05-24
@Rini de Groot : https://www.ru.nl/kdc/bladeren/archieven-thema/subpagina-archieven-thema/kerkelijk-godsdienstig-leven/archieven_van/archieven_i/spier… Onderscheiding van een "pastoo Gerard H.A.A. de Bie 10-05-24
De laatste zin: jammer haar niet Persoonlijk kan bedanken! Onderscheiding van een "pastoo Rini de Groot. 10-05-24
Gerard, ik lees op het ogenblik het boek geschreven door Pauline Spierings. Bij een bezoek aan de bieb in Eindhoven viel me oog op: ‘Wij horen va… Onderscheiding van een "pastoo Rini de Groot. 10-05-24
Het boek waar ik op duidde, is aanwezig in de bibiotheek van het R H.C Eindhoven, Raiffeisenstraat.. Daar zit ook een klein stukje genealogie bij. Martinus Beks (Militaire gegev jantoirkens 09-05-24
En twee ex. bij www.boekwinkeltjes.nl De Krabbebossen: katholiek kin Norah 09-05-24
Hallo Ad, Ik zag dit boek bij -de Slegte- staan. De naam is Godrie. Mvg. De Krabbebossen: katholiek kin Norah 09-05-24
Hallo lotgenoten. Hier nog ‘n keer mijn vraag. Er was wel op gereageerd , ik heb met deze persoon contact proberen te krijgen maar er is geen rea… De Krabbebossen: katholiek kin Ad Coertjens 09-05-24
De adoptiewet is ingegaan in 1956. Daarvóór was er wel sprake van pleeggezinnen, waarbij soms de achternaam van de pleegouders werd aangenomen en we… myheritage DNA Jeanne1 09-05-24
Norah, dank je wel voor je (hernieuwde) welkom - rode konen en zo. Moet dan wel denken aan de foto die ik van internet afgeplukt heb - jij ziet uit a… myheritage DNA HenkD 09-05-24