skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Veel kruisbessen we noemden ze knoezels vroeger weggehaald uit de tuin van deze familie. Oude inwoner van de heuvels Boerderij aan de Erfdijk Betsie 30-04-24
Beste Norah Dat is jammer genoeg niet gebeurt. Er werd ook niet zoveel over gezegd vroeger. Maar nogmaals bedankt voor je reactie op mijn vraag … De H. Hartkerk in Roosendaal Marie-Louise Hertogh 30-04-24
Kan naar mijn inziens slechts betrekking hebben op: Elisabeth Vincx *26-06-1694 Baarle-Nassau. www.regionaalarchieftilburg.nl Baarle, Baarle-Nassau of Baarl Norah 30-04-24
Inschrijving +N.N. Vinckx: via de index van het BHIC kun je het register van het Regionaal Archief Tilburg aanklikken. De overleden kinderen staan op… Baarle, Baarle-Nassau of Baarl Jeanne1 30-04-24
Graag gedaan! Men had jullie samen in dat boekje moeten zetten, jullie hoorden/horen ook bij elkaar. Mvg. De H. Hartkerk in Roosendaal Norah 30-04-24
Dank voor je reactie. Dan denk ik dat het inderdaad een nooddoop is geweest. Ik zelf sta wel in een boekje dat ik een dag later ben gedoopt maar m… De H. Hartkerk in Roosendaal Marie - Louise Hertogh 30-04-24
Beste Jan, Helaas niet. De meeste gegevens verwijzen naar Willem Eijmberts of zijn broer Willem Eijmberts van Kessel de jongsten. Maar de hoofd… Gezin van Teunis Willems van K Peter 30-04-24
Dit ziekenhuis zou niet meer bestaan......? Als het goed is moeten jullie beiden ingeschreven staan in de parochie/kerk waar jullie gezin onderviel. … De H. Hartkerk in Roosendaal Norah 30-04-24
Dank je wel, Marilou! Ik zie dit nu pas:). De heer Paul Huisman heeft op voortreffelijke wijze van mijn lange verhaal een vijftal leesbare artike… Storm in een glas water (1) Hans Bette 30-04-24
Kan iemand mij vertellen of er een doopregister bestaat Volgens mij ben ik gedoopt in het charitas in Roosendaal .nu wil ik graag weten hoe ik hier … De H. Hartkerk in Roosendaal Marie Louise Hertogh 30-04-24
Marilou, Er was ook nog een belangrijke factor voor de beslotenheid: de boerengemeenschap was (toen nog) laag opgeleid; de gezinnen waren groot, er w… Thunderjets verongelukt bij Ve Wim van Diepenbeek 30-04-24
Na de oorlog vestigden mijn ouders zich in een deel van de Philipswoning die nu de Groene Engel heet. Daar werd ik op 1 januari 1948 geboren nadat op … nabestaanden Simon Toncman Wouter van Kuilenburg 30-04-24
Commanderende Officieren waren vaak land bezittende Gentry, die de soldaten van hun landgoederen (estates) in Schotland haalden, biografische informat… Gezocht: Informatie Duncan (Do Kees Backx 30-04-24
Jean, nog wat gevonden bij www.delpher.nl Dit is een site van o.a. oude krantenartikelen. Je typt in de balk (kranten) de naam -pater H. Kornips-, e… De Paters van de H. Geest CSSP Norah 30-04-24
Hier een voorbeeld van het werk van een kladschilder in Amsterdam, recent ontdekt bij werkzaamheden aan een grachtenpand: https://www.at5.nl/artike… Op zoek naar kladschilders (ku Belem 30-04-24