skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Goedendag ik heb nog eventjes in het werk Van Ger Van den Oetelaar gekeken (ik heb het prachtige geïllustreerde boek in mijn bezit), doch ik denk dat… Oudste generaties familie Van Jermaine Van der Meer 22-05-24
Foto is -in zijn geheel- terug te vinden in het boek van Ad Wolfs Adr.Zn. "100 Jaar Moergestel in beeld 1900-2000" , blz 24 foto 49. Er staan een aa… Gehavende schoolfoto Ruud Severijns 22-05-24
Het is niet slim om he E-mail hier te delen. De BHIC medewerkers zijn aan krijg bereid om leden in contact te brengen. Verzetsgroep KP-Margriet in 's Peter van Kaathoven 21-05-24
Hartelijk dank Helena, Je advies van enkele jaren terug zoek de lijnen wat breder uit, had ik hier nog niet gedaan. je laatste opmerking klopt inde… Jan in den Reep / Elisabeth J clericus.eu 21-05-24
Beste allen, beste Patricia, Ik ben vorig jaar een onderzoek gestart naar vrouwen in het verzet in 's-Hertogenbosch en ben o.a. natuurlijk ook Nellie… Verzetsgroep KP-Margriet in 's Sanne Schraa 21-05-24
Over het betrokken Franse reddingstation in 1919 met foto van de roeiboot met bemanning in die tijd en portretfoto van de "patron"van de boot. is te l… Anne Coldeweijer en het veer D Willem Kruf 21-05-24
Beste Margret, Je kunt ook altijd zoeken bij www.delpher.nl en dan naar -kranten-. Misschien staat er wat over hem of de bakkerij geschreven. Mv… Marinus Johannes Nelissen 1931 Norah 21-05-24
Dank jullie wel voor de link naar de foto,s Marinus Johannes Nelissen 1931 Margret van der Pluijm 21-05-24
Nogmaals, Mart ga even naar messenger. Zoals eerder gezegd dat gaat makkelijker. Groetjes Els de beheerster van de groep St Dominicus in Mook. oud bewoners van internaat Mo Els Benda 21-05-24
zie daar 1x een Marinus Nelissen, ook als Broer ! https://www.beeldbank-berghem.nl/cgi-bin/beeldbank.pl?ident=02997&search=nelissen&sort=02&veld=al… Marinus Johannes Nelissen 1931 Cornelis 21-05-24
al bij de Heemkunde Berghem gevraagd ? https://berchs-heem.nl/wg-beeldbank-fotos/ Marinus Johannes Nelissen 1931 Cornelis 21-05-24
Dat er nog verschoond wordt met woorden, daden door berichtschrijvers op deze pagina, men geen schade vergoedingen krijgt want men zo niet allemaal zo… De Zusters van O.L. Vrouw van Anna 21-05-24
Dag Joke, Doorbordurend op het bericht van Dhr. A. de Jong, kan het niet betrekking hebben op het tehuis Jeugdzorg St. Jozefhuis-St.Anna? Later gin… Huize Eigenhorst in Tilburg Norah 21-05-24
Een vreemde reactie. Hacker ? De Slag van Lekkerbeetje Frans van Eekelen 21-05-24
Hallo allemaal, Mijn naam is Rodrigo Geuer Castel, en ik kom uit Brazilië. Ik ben een afstammeling van de familie Van Gemert/Gemerden. Mijn grootm… meer informatie gezocht over L Rodrigo Hugo Geuer Castel 21-05-24