skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste ?Goossens. Op 1 juni 1970 ben ik als hoofd administratie begonnen bij de Lucia Stichting. Omdat het nieuwe verpleeghuis nog in aanbouw was, enke… Sint-Luciagesticht, Sint-Annag Rien Ros 04-11-23
Ging toen anders dan in deze tijd net wat Alex zegt durfde je geen nee tegen de pastoor te zeggen.Ik ben dan niet van school uit misdienaar geworden m… Misdienaar vroeger. Frans Maes 04-11-23
Dank je Norah. Ik ga zeker even een poging doen. Wie weet ... Johannes van der Linden Joop van der Liende 04-11-23
Ik weet niet precies meer wanneer ik er zat. Weet dat ik voetbal ek1988 nog in blijf van me lijf huis in Vlissingen zat dus zal eind 88 beging 89 gewe… R.K. kinderhuis Lentehof in Br Richard de Vos 04-11-23
@Richard: ik denk me jou te herinneren. Zaten wij er ter gelijker tijd? R.K. kinderhuis Lentehof in Br Yvette Benckhuijsen 04-11-23
Kan me nog voor de geest halen dat elke dag yoghurt als toetje was behalve zondag dan was er vla. 2 blonde meiden een tweeling en boswandelingen met … R.K. kinderhuis Lentehof in Br Richard de Vos 03-11-23
over de glasramen in de kapel van Koninklijke Visio op het terrein van dezelfde naam. Volgens onze gegevens is de kapel ontworpen door J.A. de Reus ui… Warme herinneringen aan de Wij R van Leeuwen 03-11-23
Net zoals voorgaande reagerende schrijvers hierboven, waarvan dhr. Pierre Gruca nog mijn onderwijzer was, heb ik beide pastoors meegemaakt, mijn moede… De H. Bartholomeuskerk in Zeve Piet Hermus 03-11-23
Doopakten uit die tijd van Enschot zijn niet meer aanwezig, tenminste niet digitaal. Vond als oudste naam nog Hendricken Joost Claesen Deliën, testa… Zoek geboorteakte Norah 03-11-23
Hartelijk dank voor jullie reacties, J. Groen, Jan en Alex. We zijn benieuwd of de pastoors overal misdienaren aanwezen of dat je je ook zelf aan kon … Misdienaar vroeger. Lisette Kuijper 03-11-23
Dag Ria. ik ben bij ome Herman langs geweest. Gezellig pratende man. Hij wist te vertellen dat de fam van Schaijk vooraan hadden gewoond in de Venhofs… familie van schaijk Wilhelm Ploegmakers 03-11-23
N.a.v. vorige reactie nu de juiste huw.datum: “Vandaaruit naar: ORA Veghel 55 dd. 72.1667. Jan Joordens, Joost Jan Rutten als man/HUW. 1643 van Lijs… Veghel: Hendrick Joosten Vogel Jan Lange 03-11-23
Dat gaat inderdaad via ons. Wanneer je bij ons aangeeft dat je graag contact zou willen opnemen met iemand, dan geven we hem of haar jouw e-mailadres … Petrus JOOSTEN en Wilhelma Joa Lisette Kuijper 03-11-23
Beste Tiny, dat zijn de gegevens uit mijn stamboom. De ouders van Jodocus zijn niet de ouders van Hendrik en Maria Delien. maar ik kan de geboorte of… Zoek geboorteakte Ad Delien 03-11-23
Hallo Marijke en Rietje, Jammer dat we jullie niet hebben kunnen helpen. Qua papieren archieven heb ik niet veel tips, ik heb ook het idee dat i… COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 03-11-23