skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste Tiny, dat zijn de gegevens uit mijn stamboom. De ouders van Jodocus zijn niet de ouders van Hendrik en Maria Delien. maar ik kan de geboorte of… Zoek geboorteakte Ad Delien 03-11-23
Hallo Marijke en Rietje, Jammer dat we jullie niet hebben kunnen helpen. Qua papieren archieven heb ik niet veel tips, ik heb ook het idee dat i… COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 03-11-23
genoeg huiswerk voor het weekend, ik ga het bestuderen! En dank je wel voor jouw grondige en kritische blik!! Onmogelijke missie...! Sanne 03-11-23
Op 10 maart 2021 om 01:33 schreef ik: Henrick Michiels zal gehuwd zijn geweest met een dochter van Joost Canters . In de akten van 1597 en 1598 sta… Onmogelijke missie...! Egbert 03-11-23
Beste Sanne en Cornelis, Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties èn digitaal uitzoekwerk. Dat laatste heeft mijn nicht ook allemaa… COURT / KOURT / COERT / KOERT Marijke Coert 03-11-23
Dan Henrick Michiels. Er is een Henrick Michiels getrouw met Anneke Jan Joesten. De aktes vind ik echter niet zo duidelijk. Ik wil eerst de orig… Onmogelijke missie...! Egbert 03-11-23
Ik kan er wat op zweren...;), maar je kunt ook zoeken bij -archieven- BHIC. En dan onder notaris-en schepenakten. Zelf heb ik ook al gezocht, maar ik… Johannes van der Linden Norah 03-11-23
Even het gezin van Hendrik en Antonetta van Gool, t.b.v. doopgetuigen: Hendrik Herman Delie(n) x 1763 (niet 1759) Antonet van Gool 1764 Joan… Zoek geboorteakte Sanne 03-11-23
Je bent net te snel Tiny!! https://www.wiewaswie.nl/nl/detail/66507372 Zoek geboorteakte Sanne 03-11-23
Ouders Hermen Hendrixs (Hermanus) Delie (Delien) Geboren circa 1689 - Enschot Overleden 14 november 1722 Gehuwd 17 februari 1715, Oisterwijk , … Zoek geboorteakte Tiny van der B 03-11-23
Hallo Egbert! Mij maakt het allemaal niet uit hoor, als de puzzel maar opgelost wordt :) Dus in Jan Joesten alias Caris zie je niks, dat was ook m… Onmogelijke missie...! Sanne 03-11-23
@Sanne Je bericht van 1 november 2023 om 20:55 heeft me behoorlijk aan het werk gezet. Ik heb die aktes bekeken en er nog meer bijgezocht. En al w… Onmogelijke missie...! Egbert 03-11-23
Dank voor jullie aanvullingen. Ik hoop, dat ik nog ergens meer bewijs kan vinden, dat deze Petrus wel (of niet) de vader is van mijn voorvader Johanne… Johannes van der Linden Joop van der Liende 03-11-23
Belem, dat hun leven buiten het huidige gebied van BHIC viel is geen probleem hoor! Zeker niet wat betreft het Land van Maas en Waal omdat de bewoners… DTB m.b.t. inwoners van Dreume Dorethé 03-11-23
Goedemiddag, Al enkele jaren ben ik bezig om mijn stamboom verder inzichtelijk te krijgen. Nu zie ik in dit forum mijn familienaam staan in combinati… Familie van den Heuvel (Bakel Paul van den Heuvel 03-11-23