skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste lezer, en natuurlijk: beste Egbert in het bijzonder, Ik zie een fantastische website m.b.t. Oisterwijk: https://www.schoorudenhout.nl/onde… Onmogelijke missie...! Sanne 28-10-23
Op de website van Huizendata zijn o.a. de volgende gegevens vermeld over het adres Valkenburgstraat 21: Deze twee-onder-een-kap woning is gelegen a… Neergestorte vliegtuigen in Ro Jay 28-10-23
https://www.facebook.com/groups/365415387912796/permalink/1016675702786758/ In dit Facebookbericht wordt gezegd in de reacties dat Langstraat het t… Neergestorte vliegtuigen in Ro Jay 28-10-23
Mn moeder zit tegenover me en is aan het graaien in haar gedachten. Kan jou niet herinneren, maar wellicht komt dat nog. Lutjebroek klopt, daar ben i… Café van Berkom in Oss Bob 28-10-23
JA Bob natuurlijk , ken ik ome Jo goed en je moeder Rina ,ben nog eens ergens geweest bij n water achter het huis, Denk Lutjebroek of zoiets.Ben toe… Café van Berkom in Oss Leon v Berkom 28-10-23
-"En waarom zoek jij de brunas Helena als ik vragen mag "- Beste Jeroen, je kunt het antwoord mogelijk vinden in mijn reactie van 12 jaren geleden… Bernardus Brunas - vanaf ca. Helena 28-10-23
Het Regionaal Archief te Tilburg heeft wel degelijk de benodigde informatie uit het St. Jan Archief. Ik heb daar in 2014 gebruik van gemaakt. Verder b… Het Sint Jozefgesticht in Oost Tom Alessie 28-10-23
Goedendag, Hier wat meer over de voorloper van het St. Joseph gesticht; het R.K. Gasthuis. Mijn betovergrootvader, Antonius Willibrordus Smits (1789 t… Het Sint Jozefgesticht in Oost Tom Alessie 28-10-23
in de akte van het huwelijk van mijn opa en oma L.JC van Dijk en A.Meijer staat Hendrikus vermeldt als vader van mijn opa LJC van Dijk. Maar dat heeft… Boekelse veldwachters Angeline Krijnse Locker 28-10-23
In mijn beleving van vroeger is dat als je misdienaar was bij de nonnen meer afgevlakt was met andere woorden je kon niet veel verwachten zoals een mi… Misdienaar vroeger. Jan Oomen 28-10-23
Beste Henk, Heeft u toevallig bronnen van de gegevens die u heeft aangeleverd? MvG Alex Gezocht naar aanvullende gegev Alex 28-10-23